Hvordan kan vi hjælpe?

Hjælp hjem Lift Hjælp til passagerer Sådan aflyser du et lift

Sådan aflyser du et lift

Som passager kan du aflyse en accepteret plads på en tur i bookingen på din profil.

Aflysningsregler:

  • Mere end 24 timer før afgang: Gratis.

  • Mellem 24 og 3 timer før afgang: 50 % af turens pris.

  • Mindre end 3 timer før afgang: 100 % af turens pris.

Aflysningsreglerne gælder kun for accepterede bookinger. Afventende anmodninger kan altid aflyses gratis.

Når bookingen er accepteret, trækkes beløbet på dit betalingskort. Betalingen overføres først til chaufføren 24 timer efter, at turen har fundet sted.

Hvis turen aflyses, inden den finder sted, refunderes beløbet til din bankkonto. Refusionen vil blive behandlet inden for 1-2 bankdage, afhængigt af din bank og dens behandlingstid for refusioner.

I tilfælde af aflysning af en delrute gælder turens oprindelige starttidspunkt, ikke opsamlingstidspunktet for delruten.

Fandt du, hvad du skulle bruge?