Hvordan kan vi hjælpe?

Hjælp Generelt GoMore+ Sådan ændrer du dit GoMore+-abonnement

Sådan ændrer du dit GoMore+-abonnement

I øjeblikket understøtter GoMore ikke direkte opgradering eller nedgradering af et GoMore+ abonnement. Hvis du har brug for at ændre dit abonnement, har du følgende 2 muligheder:

Mulighed 1: Opsig og gentilmeld dig

  • Opsig nuværende abonnement: Log ind på din GoMore-konto, gå til abonnementsindstillingerne og vælg "Opsig mit abonnement". Husk, at abonnementet forbliver aktivt indtil udgangen af den aktuelle faktureringsperiode.

  • Tilmeld dig et nyt abonnement: Når din nuværende abonnementsperiode er slut, kan du tilmelde dig et ny GoMore+-abonnement, der passer bedre til dine behov.

Mulighed 2: Kontakt GoMore Support

  • Kontakt os for at få hjælp: Hvis du foretrækker personlig vejledning eller har brug for at foretage øjeblikkelige ændringer, kan du kontakte GoMore Support, som hjælpe dig med at foretage de nødvendige ændringer i dit abonnement.

Vigtigt

  • Læs GoMore+ vilkår og betingelser for at forstå eventuelle konsekvenser af at ændre dit abonnement, fx gebyrer for de resterende måneder, hvis de er inden for bindingsperioden.

Fandt du, hvad du skulle bruge?

Har du stadig spørgsmål?

Kontakt os