Hvordan kan vi hjælpe?

Hjælp Generelt GoMore+ Sådan opsiger du dit GoMore+-abonnement

Sådan opsiger du dit GoMore+-abonnement

Hvis du beslutter dig for at opsige dit GoMore+-abonnement, er her de trin og politikker, du skal være opmærksom på:

Opsigelsespolitik

  • Bindingsperiode: Når du tilmelder dig GoMore+, er der en bindingsperiode på tre måneder.

  • Opsigelse: Du kan opsige dit abonnement når som helst. Hvis du opsiger dit abonnement inden bindingsperiodens udløb, vil de resterende måneders gebyr blive trukket på dit betalingskort.

  • Efter opsigelse: Ved opsigelse forbliver dit abonnement aktivt indtil udgangen af den aktuelle faktureringsperiode.

Sådan opsiger du

  1. Log ind: Gå ind på din GoMore-konto via hjemmesiden eller appen.

  2. Gå til kontoindstillinger: Find GoMore+ abonnementssiden i dine kontoindstillinger.

  3. Opsig abonnement: Følg anvisningerne for at opsige dit GoMore+ abonnement.

Vigtigt

Læs GoMore+ vilkår og betingelser for mere detaljerede oplysninger om opsigelsespolitikken og eventuelle gebyrer.

Har du brug for hjælp?

Hvis du oplever problemer eller har spørgsmål til, hvordan du opsiger dit abonnement, kan du altid kontakte GoMore Support via hjemmesiden eller i appen.

Vi håber, at disse trin gør din opsigelsesproces så smidig som muligt og takker dig for at have været en del af GoMore+.

Fandt du, hvad du skulle bruge?

Har du stadig spørgsmål?

Kontakt os