Hvordan kan vi hjælpe?

Hjælp Generelt Konto Sådan ændrer eller opdaterer du din adgangskode

Sådan ændrer eller opdaterer du din adgangskode

Hvis du har glemt eller vil ændre din adgangskode, kan du nemt nulstille den ved at følge disse trin:

  1. Gå til login-siden

    • Besøg GoMore: Åbn din GoMore-app eller browser og gå til login-siden.
  2. Anmod om nulstilling af adgangskode

    • Glemt adgangskode: Klik på linket "Glemt adgangskode?", so du finder under feltet, hvor du indtaster adgangskode.
    • Indtast din e-mail: Angiv den e-mailadresse, der er knyttet til din GoMore-konto og klik på "Send nulstillingslink". Du vil modtage en e-mail med instruktioner.
  3. Tjek din e-mail

    • Åbn e-mailen: Se efter en e-mail fra GoMore med emnet "Nulstil din adgangskode". Hvis den ikke er i din indbakke, så tjek din spam- eller junkmail-mappe.
  4. Nulstil din adgangskode

    • Følg linket: Klik på linket i e-mailen for at gå til siden for nulstilling af adgangskode. Indtast din nye adgangskode, bekræft den ved at skrive den igen og klik derefter på "Nulstil adgangskode".
  5. Log ind med din nye adgangskode

    • Adgang til din konto: Gå tilbage til GoMore-login-siden og log ind med din nye adgangskode.

Logget ind med Facebook, Google eller AppleID?

Hvis du har brugt sociale logins (som Facebook, Google eller Apple ID) til at oprette din GoMore-profil, skal du nulstille din adgangskode via den respektive platform.

Ved at følge disse trin har du hurtigt adgang til din GoMore-konto igen og kan fortsætte med at gøre brug af vores tjenester. Hvis du støder på problemer under processen med at nulstille adgangskoden, så tøv ikke med at kontakte GoMore Support.

Fandt du, hvad du skulle bruge?

Bilen er ikke længere til udlejning.