Hvordan kan vi hjælpe?

Refundering af booking

Af og til ændrer planerne sig, og du kan blive nødt til at annullere en booking. Her er, hvad du behøver at vide om refusionsprocessen på GoMore.

Hvornår udstedes refusioner?

Refusioner udstedes i overensstemmelse med vores afbestillingspolitik som beskrevet i vores lejevilkår.

Tilbagebetalingsproces

Tidspunkt: Refusioner behandles typisk inden for 1-5 bankdage afhængigt af din banks behandlingstid. Bemærk, at GoMore ikke er i stand til at fremskynde denne proces, da den afhænger af din bank.

Metode: Tilbagebetaling sker til det oprindelige betalingskort, der blev brugt på bookingtidspunktet.

Afbestillingsgebyr

Sene aflysninger: Vær opmærksom på, at aflysning tæt på bookingen kan medføre et aflysningsgebyr, som vil blive trukket fra din refusion.

Tips til en smidig tilbagebetalingsproces

Tjek afbestillingsregler: Læs altid afbestillingsreglerne, før du booker, for at forstå eventuelle gebyrer og vilkår.

Afbestil i god tid: Jo før du afbestiller, jo mindre er sandsynligheden for, at du får ekstra gebyrer.

Hvis du har spørgsmål eller har brug for hjælp til at behandle en refusion, kan du altid kontakte GoMore Support, som kan hjælpe med at sikre, at dine transaktioner forløber gnidningsløst og tilfredsstillende.

Fandt du, hvad du skulle bruge?