Kia Niro

2021 3 udlejninger
Elbil
Automatgear
5 pladser
Nøglefri

Hent og aflever bilen med GoMore appen. Se hvordan

Kvikbooking

Book nu uden at vente på bekræftelse fra udlejeren

Udlejet af GoMore

Yellow starYellow starYellow starYellow starYellow star
7 anbefalinger

Lokation for afhentning og returnering

2100 København
Du modtager bilens eksakte adresse efter bekræftet booking.

Udstyr

GPS navigation
Isofix beslag
Aircondition
Opvarmede sæder
Cruise control
Parkeringssensor
Bluetooth, AUX/USB

GoMore siger:

Blå lille SUV elbil med god plads og høj komfort. Bilen har automatgear og er fyldt med udstyr såsom bakkamera, navigation, p-sensorer og adaptiv fartpilot. Bilen kører skønt på ren el og er oplagt på de kortere ture, du kan læse mere om rækkevidden og ladning nedenfor.

Rækkevidde og ladetid
Bilen kører op mod 400 kms bykørsel på én opladning og omkring 140 - 160 km ved motorvejskørsel. Ved blandet kørsel et sted derimellem. Ladetid er ca. 12 timer fra 0-80% på en alm. ladestander - ladetider og...

Vis mere

Regler og krav

Rygning ikke tilladt
Dyr i bilen kun efter aftale
Lejer skal være fyldt 21 år
Lejer skal have haft kørekort i 1 år
Udlandskørsel muligt med denne bil (Kørsel i EU og lande omfattet af Det Grønne Kort)

Anbefalinger af denne bil

1 anbefaling
Billede af Jacob
Jacob · cirka en måned siden
Yellow starYellow starGrey starGrey starGrey star
Ret skuffende oplevelse med Gomores kundeservice. Jeg havde lejet en Hyundai Kona. Da jeg forsøgte at låse bilen op, skete der intet. Teknik kan selvfølgelig drille og sådan er det. Det kan man ikke være bekendt at blive sur over. Jeg kontaktede Gomores support, og der blev forsøgt lidt frem og tilbage uden held. Jeg blev derfor tilbudt at vi skulle finde en ny bil. Som udgangspunkt, vil jeg mene, at god kundeservice er at finde en tilsvarende eller bedre bil med det samme - og det skal ikke være mig som skal foreslå den løsning. Jeres kundeservice tilbød mig først en Renault Zoe. Som jeg havde skrevet, skulle jeg bruge bilen til Næstved, så dette var ikke holdbart. Herefter blev jeg tilbudt en Peugoet 208. Hvilket ville betyde en større udgift for mig pga. brændstofpriserne. Dette var årsagen til, at jeg valgte en elbil. Da jeg forklarede dette, blev var kundeservice medarbejderen ikke klar over at en Hyundai Kona var en elbil. Vi fandt frem til, at der var en Kia Niro i nærheden, hvilket som udgangspunkt lød fint. Jeg blev derefter spurgt om jeg ikke bare selv kunne gå ind og booke bilen. Jeg stod med hænderne fyldt med bagage og ret irriteret over, at jeg nu kom for sent til min aftale. Rigtig træls situation at det skal føles som tovtrækkeri at få lov at leje en bil. Jeg er helt med på, at teknik kan drille, men jeg savnede godt nok at få en mere løsningsorienteret kundeservice, og at jeg som minimum blev tilbudt en tilsvarende bil fra start. Det kunne måske også være en god idé at uddanne jeres personale i, hvilket bilmærker I selv tilbyder at leje igennem Gomore. Bilen kørte rigtig fint, men var ret beskidt inden i.

Leaset fra GoMore

GoMore leaser denne bil fra GoMore. Det synes vi er smart, fordi:

Man kan udleje bilen og dække sine omkostninger (Ligesom GoMore!)
Man har en lav månedlig pris, som ikke ændrer sig
Service og forsikring er inkluderet
Læs mere om GoMore Leasing
Rapportér et problem
Dit svar deles kun med GoMore
Vi svarer personligt inden for 24 timer.