Hvordan kan vi hjælpe?

Hjælp Biludlejning Hjælp til biludlejere Sådan udbetales din GoMore-indtægt

Sådan udbetales din GoMore-indtægt

Som udlejer på GoMore har du brug for at administrere dine lejeindtægter så de overføres til din bankkonto. Denne vejledning viser dig, hvordan du overfører din indtjening fra GoMore til din personlige bankkonto.

1. Log ind på din konto

Først skal du logge ind på din GoMore-konto. Det er her, du administrerer alle dine udlejninger, herunder gennemførte bookinger og visning af din indtjening.

2. Start en udbetaling

  • Gå til betalingssektionen på din konto. Klik på muligheden for at anmode om en udbetaling.

  • Du bliver bedt om at indtaste det beløb, du ønsker at overføre. Du kan vælge at overføre et bestemt beløb eller hele din disponible indtjening.

3. Indtast oplysninger om bankkonto

  • Hvis det er første gang, du anmoder om en udbetaling, skal du angive dine kontooplysninger. Sørg for, at oplysningerne er korrekte for at undgå forsinkelser i overførselsprocessen.

  • Ved efterfølgende udbetalinger gemmer vi dine bankoplysninger. Du skal dog altid kontrollere, at oplysningerne er korrekte og opdaterede, før du bekræfter en udbetaling.

4. Bekræft udbetalingen

  • Når du har indtastet eller kontrolleret dine bankoplysninger, skal du bekræfte udbetalingsanmodningen.

  • GoMore behandler udbetalingen hver tirsdag eller torsdag kl. 13:00. Tidspunktet for, hvornår pengene når din konto, kan variere afhængigt af din banks behandlingstider. Det tager typisk mellem 1-3 arbejdsdage.

Hvis du støder på problemer eller har brug for yderligere hjælp, er du velkommen til at kontakte GoMore Support.

Fandt du, hvad du skulle bruge?