Hvordan kan vi hjælpe?

Hjælp Generelt Konto Rapportering eller blokering af mistænkelige konti

Rapportering eller blokering af mistænkelige konti

Når noget virker mistænkeligt, kan du rapportere personer og biler på GoMore. Du har også mulighed for at blokere andre GoMore brugere fra at kommunikere med dig. GoMore Support vil gennemgå oplysningerne og gå videre med sagen, hvis det er nødvendigt.

Hvad du bør rapportere

  • Svindel eller mistænkelig adfærd.
  • Diskriminerende eller stødende indhold.
  • Unøjagtigt eller vildledende indhold.
  • Alt andet, som du mener, at GoMore Support bør være opmærksom på.

Hvad du ikke bør rapportere

  • Fejl eller tekniske problemer. I stedet kan du kontakte GoMore Support via vores hjælpecenter.

Sådan indsender du en rapport

Du skal blot trykke på knappen Rapporter og følge de angivne trin. Hvis du rapporterer en bruger, har du også mulighed for at blokere vedkommende.

  • Fra en brugerprofil: Tryk på knappen Rapporter nederst på siden.
  • Fra en bilprofil: Tryk på knappen Rapporter nederst på siden.
  • Beskeder:** Tryk på ikonet med de tre prikker øverst til højre på siden, og tryk på Rapportér.

Hvad sker der, når du indsender en rapport

GoMore Supporten gennemgår de oplysninger, du giver, og går videre med sagen, hvis det er nødvendigt. Du vil blive kontaktet, hvis der er behov for yderligere afklaring, eller hvis der er vigtige opdateringer til din rapport.

Hvad sker der, når du blokerer nogen

  • Beskeder:** Hverken du eller den person, du har blokeret, kan sende beskeder til hinanden.
  • Booking rentals: Hverken du eller den person, du har blokeret, vil kunne booke biler hos hinanden.

Kan du fjerne blokeringen af nogen?

Hvis du har brug for at ophæve blokeringen af en person, du har blokeret, skal du kontakte GoMore Support.

Fandt du, hvad du skulle bruge?

Har du stadig spørgsmål?

Kontakt os