Som Nøglefri udlejer på GoMore er det vigtigt at sikre at både sikkerheden og funktionaliteten er intakt forud for dine udlejninger. Her er, hvad du skal gøre før og efter hver Nøglefri udlejning.
Placer nøglen i handskerummet: For at sikre en smidig overdragelse af bilen uden at skulle mødes med lejeren, skal du placere bilens nøgle i handskerummet.
Sikkerhedstip: Hvis du jævnligt lader nøglen sidde i bilen, når du udlejer den, anbefaler vi, at du lægger nøglen i en RFID-pose i en aflåst nøgleboks i handskerummet for at øge sikkerheden. Informer lejeren om koden til nøgleboksen ved at tilføje den til bilbeskrivelsen eller via en direkte besked til lejeren, før udlejningen starter.
Luk alle døre og vinduer: Sørg for, at alle døre og vinduer er forsvarligt lukket, før du forlader bilen.
Lås bilen med din app: Brug GoMore-appen til at låse bilen. Når bilen er låst gennem appen, kan motoren kun startes, hvis bilen efterfølgende låses op ved hjælp af appen.
Lås bilen op via appen: Efter lejeperioden kan bilen kun startes ved at låse den op via din GoMore-app.
Tjek for skader: Efter lejeperioden skal du altid tjekke bilen for eventuelle nye skader, der ikke er blevet rapporteret. Du har 48 timer til at tjekke bilen for skader og rapportere dem til GoMore. Bemærk, at GoMore kun kan hjælpe med at dække en skade, hvis det kan bevises, at en lejer er ansvarlig, og at skaden skete i løbet af lejeperioden.
Forsikringsdækning: GoMores udlejningsforsikring dækker hele lejeperioden, og begynder 30 minutter før lejen starter.
Uden for lejeperioderne: I perioder, hvor du ikke lejer din bil ud, gælder din almindelige bilforsikring. Sørg for, at eventuelle skader uden for lejeperioderne er dækket af din personlige forsikring.