Customer Care Specialist (fuldtid)

Frederik Kibsgaard
Frederik Kibsgaard · 16. juli 2021

GoMore er en grøn virksomhed, der hjælper mennesker med at dele biler i Danmark, Sverige Finland og Spanien. 2,7 millioner deler allerede deres biler, og er med til at passe bedre bedre på planeten.

Lige nu leder vi efter en serviceminded og skarp dansktalende Customer Care Specialist til vores Customer Care team i Danmark.

En af vores vigtigste opgaver er, at hjælpe vores medlemmer, når de har brug for det og det er vigtigt for os, at vi konsekvent leverer den bedste service. Du skal derfor være god til at lytte, mægle og effektivt løse alle slags henvendelser fra vores medlemmer.

Stillingen er fuldtid (37 timer om ugen) og timerne vil primært ligge i hverdagene indenfor vores åbningstid fra 09-17. Arbejdet vil finde sted fra vores skønne lokaler i indre København. Du vil referere til vores Senior Manager, Customer Care and Safety.

Hvem vi leder efter:

Vi søger en løsningsorienteret, grundig og struktureret person, der er god til at tale med alle slags mennesker, og som vil være med til at sikre at vores medlemmer får den bedste service. Det er vigtigt, at du kan lide vores koncept, at du motiveres af at hjælpe andre mennesker.

Vi elsker udadvendte og sjove typer, der kan lide en energisk hverdag og sætter pris på at være social både på og udenfor arbejdspladsen. 

Dine primære arbejdsopgaver vil være at:

  • Supportere og rådgive vores medlemmer med alle slags henvendelser.
  • Hjælpe vores medlemmer med at blive endnu bedre brugere af GoMore.
  • Tage ansvar for, at alle vores medlemmer får den bedst mulige oplevelse i mødet med os og vores services.
  • Validere nye og eksisterende medlemmer.
  • Ad hoc opgaver der forbedrer arbejdsgange i teamet og den generelle kundeoplevelse.

Dine kvalifikationer:

  • Du kan kommunikere klart på dansk og engelsk i tale og skrift.
  • Du har tidligere arbejdet med kundeservice.
  • Du har fremragende kommunikative evner og forstår at gøre komplekse ting lette at forstå. 
  • Du formår at møde vores medlemmer i øjenhøjde, på en empatisk og venlig måde.
  • Du arbejder struktureret og kan levere arbejde i høj kvalitet uden at miste overblik.
  • Du har gåpåmod og følger altid alle dine opgaver til dørs.
  • Du er en holdspiller, men kan også arbejde selvstændigt.

Sådan søger du: 

Send os hurtigst muligt og senest d. 01.09 en kort motiveret ansøgning om hvorfor du er den rette til opgaven. Vi vil gerne høre hvem du er, hvad du tidligere har lavet og hvorfor netop du, er den rette til stillingen. Ansøgningen skal være maks. én side + CV med foto og karakterer. Vi kalder løbende ansøgere til samtale.


Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores Senior Manager, Customer Care and Safety, Frederik på kibsgaard@gomore.com. Ansøgningen sendes også til samme mailadresse i en samlet pdf-fil. Nævn gerne i din ansøgning, hvor du har set jobopslaget. Vi glæder os til at høre fra dig.